فرق مامان و بابا ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به نظر شما بهترین دبیر کدام است ؟

مامان یا بابا ( طنز )


مامان
-بله؟
-من میخوام به دنیا بیام...
-باشه

-مامان
-بله؟
- من شیر میخوام
-باشه

-مامان
-بله؟
-من جیش دارم
-خب

-مامان
-بله؟
-من سوپ خرچنگ میخوام
-چشم

-مامان
-بله؟
-من ازاون لباس خلبانیا میخوام
-باشه

-مامان
-بله؟
-من بوس میخوام
-قربونت بشم

-مامان
-جونم؟
-من شوکولات آناناسی میخوام
-باشه

-مامان
-بله؟
-من دوست میخوام
-خب

-مامان
-بله؟
-من یه خط موبایل میخوام با گوشی سونی
-چشم

-مامان
-بله؟
-من یه مهمونی با حال میخوام
-چشم عزیزم

-مامان
-بله؟
-من زن میخوام
-باشه عزیز دلم

-مامان
-بله؟
-من دیگه زن نمیخوام
-اوا...باشه

-مامان
-بله؟
-من کوفته تبریزی میخوام
-چشم

-مامان
-بله؟
-من بغل میخوام
-بیا عزیزم

-مامان
-بله؟

-مامان
-...جونم؟

-مامان حالت خوبه؟
-آره

-مامان؟
-چی میخوای عزیزم؟
-تورو میخوام...خیلی

***
***

بابا
-بله؟
-من میخوام به دنیا بیام
-به من چه بچه...به مامانت بگو

-بابا
-من شیر میخوام
- لا اله الا الله

-بابا
-چته؟
-من ازاون ماشین کوکی های قرمز میخوام
-آروم بگیر بچه

-بابا
-اههههههه
-من پول میخوام
-چی؟؟؟؟؟؟؟!!!!

-بابا
-اوهوم؟
-منو میبری پارک؟
-من ماشینمو نمیبرم تو پارک تورو ببرم؟

-بابا
-من زن میخوام
-ای بچه پررووووو..دهنت بو شیر میده هنوز

-بابا
-...
-من جیش دارم
-پوففف

-بابا
-درد
-من زن نمیخوام
-به درک

-بابا
-بلا
-تقصیر تو بود من به دنیا اومدم یا مامان؟
-تقصیر عمه ات بود

-بابا
-زهرمار
-من یه اتاق شخصی میخوام
-بشین بچه

-بابا
-منو دوس داری؟
-هان؟

-بابا
-...

-بابا
-خرررر پففففففف

-بابا
-خفه

-بابا
-دیگه چته؟
-من مامانمو میخوام
-از اول همینو بگو ...جونت در بیاد




:: موضوعات مرتبط: گوناگون , ,
:: برچسب‌ها: طنز , ,
:: بازدید از این مطلب : 1267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : طلایی
ت : چهار شنبه 16 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست

RSS

Powered By
loxblog.Com